• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62473
+
-

اولویت تکمیل  پروژه‌های  با 50 درصد پیشرفت فیزیکی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: امسال پروژه‌های دارای بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت برای اتمام قرار دارند. به گزارش ایسنا «علی درویش‌پور» گفت: اولویت‌ پروژه‌ها در استان برای تکمیل باید بر اساس اعتبار و منطبق با سند توسعه البرز باشد. درویش‌پور گفت: استاندار البرز در سفرهای شهرستانی خود رویکرد الگوی توزیع اعتبارات را با توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته مد نظر قرار داده است. وی اظهار کرد: این سفرها تشریفاتی و رفع تکلیف نیستند و تمام مصوبات آن اجرایی می‌شوند. معاون استاندار البرز افزود: با توجه به وجود منابع آبی در طالقان، راه‌اندازی شهرک آب با هدف اشتغال‌زایی بیشتر مد نظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طرح‌های معطل‌مانده از سال‌های قبل باید با اولویت انجام شوند و پس از سفر به شهرستان طالقان توجه به حوزه گردشگری این شهرستان هر چه بیشتر مد نظر قرار گرفت. درویش‌پور با اشاره به اقدامات و پیگیری‌های مجدانه استاندار البرز گفت: همچنین طرح‌های گردشگری برای جاده چالوس و سد امیرکبیر با مصوبات کارگروه‌های ملی و استانی مورد توجه قرار گرفته است. وی همچنین افزود: در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد اجرای فرمان امام(ره)، استاندار البرز موفق به دریافت موافقت برای راه‌اندازی بیمارستان در طالقان شد.

معاون استاندار البرز ادامه داد: در اجرای پروژه‌ها، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، احیای بافت‌های فرسوده، سازگاری با کم‌آبی، طرح‌های آبخیزداری و مدیریت بحران اعمال شود.
وی گفت: در جلسات بعدی شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه البرز باید دستگاه‌های اجرایی گزارشی از میزان جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌ها داشته باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید